Renkli Singapur Gezimiz – Universal Studio

• Ocak 2017 de Singapurdaydık. Sıcak ama ter içinde bırakmayan bir havası vardı.
  • Singapur havaalanına iner inmez otele eşyalarımızı bırakmak için geçiyoruz. “Hotel 81” ,belli kaliteye ulaşmış ve güven oluşturup Singapur’da 24 şube açmış bir oteller zinciri. Fiyatları bölge bölge değişse de fiyat-performans oranı açısından aileye uygun, tavsiye ederim.
  • Cebinizi yakacak bir ülke Singapur. Fiyatlar Tayland ve Malezya’ya göre oldukça pahalı. Tayland’da günlük 20$a oda bulduysak, Singapur günlük 100 $dı.
  • İlk gün Art Science Müzesini gezdik. Özellikle çocuklu aileler için çok eğlenceli bir müze. Çocuksuz aileler de çocuklaşıyor ortama girince. Bkz: 👇
Art Science Müzesinde kamyon, araba, uzay mekiği gibi ulaşım araçları çiziyorsunuz ve bir tarayıcıdan geçirip dev duvara yansıtıyorlar. Kamyonum Singapur’a “naber?” mesajı vererek yolunda turlarken… ✌️
  • Müzeden sonda Gardens By The Bay’ı gezdik. Bölgede gezilecek yerler için insanlar nereye akıyorsa orayı takip edebilirsiniz keza herkes turist ve yol belli.
  • Marina Bay ‘ ı gezdik. Mimarlar olarak bizi Singapur’da en çok meraklandıran yapıydı. Alışveriş merkezini, otel girişindeki müşteri kuyruğunu da gördükten sonra bölgeden ayrıldık.
  • Singapur’da büyük ve temiz bir cami var “Masjit Sultan” adında. Sultan caminin arkasında çok otantik hediyelik eşyaların satıldığı şirin sokaklar var. Bölgede birçok türk esnaf görebilirsiniz. Türk restoranı bulup mercimek çorbası içtik ve hala tadı damağımızdadır. Ne güzel çorba yapmıştı adam.
Gardens by the bay – Marina Bay bağlantı köprüsü
Mercimek kalp ben.
  • 2.gün erkenden Sentosa adasına doğru yola çıktık. Sentosa Universal studio giriş biletleri 76 dolardı. Biz normal yetişkin biletleri aldık. Eğer beklemek istemiyorsanız 50-70 dolar gibi ekstra ödeme yapıp “express pass” alabilirsiniz. Çok uzun bekleme kuyrukları var ve belki bir saat öne geçiyorsunuz express iseniz. Bizim büyük pişmanlığımızdır o expresi almamak.
Universal Studios Singapour
  • Singapur’a sadece Universal Studio için bile gelinir. O derece güzeldi ve müzedeki gibi çocuklu aileler için çok daha ideal bir tatil destinasyonu idi.
  • Orchard caddesine gittik en son olarak. Alışveriş merkezleri, restoranlar vs. bulabileceğiniz merkezi bir cadde burası. Biz GoPro’muzu Singapur’da son gün buralarda gezerken öylesine girdiğimiz bir mağazadan, çok uygun fiyata geldiği için aldık.
  • Çin horoz yılı kutlamalarına denk geldiğimiz için ülkede sık sık horoz gördük.

Singapur 🇸🇬 benim hatta bizim çok gezmeyi sevdiğimiz tarzda bir tatil yeri değildi.  Biz daha çok Tayland tarzı doğası, cebi yakmayan fiyatları ve enfes sokak lezzetleri olan ülkeleri seviyoruz. Yine de başka ülkeleri, başka kültürleri görmek ufkunu genişletiyor insanın. Kaza yapıp karakol ve hastanede zaman geçirmek zorunda kaldığımız Malezya tatili için bile ufacık pişmanlık hissetmedik.

Yaşadıklarımız acısıyla tatlısıyla renk katıyor gittiğimiz ülkelerde. Başka renklerde görüşmek üzere sevgili okur.🙋🏻‍♀️